شما کارفرما هستید؟

3-karfarma

شاید 20 سؤال زیر شما را زودتر به هدفتان از بازدید از سایت کمک کند

 

1. آیا می‌خواهید مشاوران فعال در حوزه مهندسی ارزش را شناسایی و ارزیابی کنید؟

در صورتی که جهت انجام مطالعه مهندسی ارزش در مجموعه خود نیاز به شناسایی مشاوران مهندسی ارزش دارید و می‌خواهید سوابق آنان را مورد ارزیابی کیفی خود قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم نمونه اسناد ارزیابی کیفی مشاوران مهندسی ارزش در سایر دستگاههای دولتی را از این لینک دریافت کنید.

 

2. آیا انواع اسناد مناقصات مهندسی ارزش را مشاهده کرده اید؟

چنانچه در مجموعه شما تاکنون مطالعه مهندسی ارزش برگزار شده و یا قصد انجام مطالعه مهندسی ارزش دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که انواع اسناد مناقصات مطالعات مهندسی ارزش را که توسط مجموعه های مختلف به فراخوان گذاشته شده را توسط این لینک مشاهده کنید.  

 

3. آیا انواع قراردادهای مهندسی ارزش را دیده اید؟

در صورتی که در مجموعه شما مناقصه مهندسی ارزش برگزار شده است شما می توانید جهت مشاهده انواع قراردادهای مطالعات مهندسی ارزش از این لینک کمک بگیرید. 

 

4. آیا قصد ارزیابی عملکرد مشاور مهندسی ارزش پروژه خود را دارید؟

در صورتی که در مجموعه شما مطالعه مهندسی ارزش انجام شده است و شما قصد ارزیابی عملکرد واحد خدمات مشاوره مهندسی ارزش را دارید، از این لینک کمک بگیرید.  

 

5. مجموعه شما در بخش کارفرمایان سایت معرفی شده است؟

در صورتی که در مجموعه شما مطالعه مهندسی ارزش انجام شده است، شما می‌توانید با استفاده از این لینک مجموعه خود را در بخش کارفرمایان فعال مهندسی ارزش معرفی کنید و جهت مشاهده کارفرمایان فعال این حوزه، از این لینک کمک بگیرید.

 

6. آیا از مناقصات و فراخوان های برگزار شده مهندسی ارزش اطلاعی دارید؟

جهت کسب اطلاع از مناقصات و فراخوان‌های مهندسی ارزش می‌توانید از این لینک کمک بگیرید.

 

7. آیا از کلیه قوانین مهندسی ارزش آگاهی دارید؟

 جهت مشاهده قوانین برنامه‌های پنج ساله توسعه در خصوص مهندسی ارزش از این لینک کمک بگیرید، همچنین شما می‌توانید قوانین بودجه سالانه در خصوص مهندسی ارزش را از این لینک، قوانین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری را از این لینک، قوانین سازمانها و وزارتخانه‌ها در خصوص مهندسی ارزش را از این لینک و جهت دریافت قوانین سایر کشورها در خصوص مهندسی ارزش، از این لینک کمک بگیرید.

 

8. آیا تعداد مطالعات مهندسی ارزش که در کشور انجام شده است را میدانید؟

در صورتی که می‌خواهید مشخصات مطالعات برگزار شده مهندسی ارزش کشور را ببینید بر روی این لینک کلیک کنید.

 

 

9. آیا شرکت‌های مشاوره مهندسی ارزش ایرانی و خارجی را می‌شناسید؟

شما می‌توانید به منظور آشنایی با شرکتهای مشاور مهندسی ارزش ایرانی و خارجی از این لینک کمک بگیرید.

 

10. آیا از نتایج طرح‌های فرهنگ سازی مهندسی ارزش در مجموعه ها طلاعی دارید؟

در کشور ما طرح‌های بسیاری در خصوص فرهنگ سازی مهندسی ارزش در مجموعه‌ها انجام شده است، شما می‌توانید جهت اطلاع از روند و نتایج این طرح‌ها از این لینک کمک بگیرید.

 

11. آیا از طرح های پژوهشی انجام شده مهندسی ارزش کشور اطلاعی دارید؟

علاوه بر مطالعات متعدد مهندسی ارزش در کشور، هر ساله طرح‌های بسیاری به‌عنوان طرح‌های پژوهشی مهندسی ارزش توسط محققین این حوزه انجام می شود. جهت آشنایی بیشتر با این طرح‌ها از این لینک استفاده کنید.

 

12. آیا با وظایف کلیه اعضای تیم مطالعه مهندسی ارزش آشنایی دارید؟

تعداد و وظیفه یک تیم استاندارد مطالعه مهندسی ارزش می‌تواند در نتیجه مطالعات مؤثر واقع شود، شما می‌توانید با استفاده از این لینک این مشخصات را دریافت کنید.

 

13. آیا در زمان عقد قرارداد یا در هنگام انجام مطالعه مهندسی ارزش نیاز به مشورت حقوقی دارید؟

ایجاد سؤالات حقوقی مهندسی ارزش، در هنگام عقد قرارداد همکاری و در زمان اجرای مطالعه از جمله مسائلی است که ذهن متخصصان این حوزه را به خود معطوف کرده. شما می‌توانید با استفاده از این لینک سؤالات حقوقی خود را از متخصصین این حوزه بپرسید.

 

 

14. دوره‌های آموزشی مهندسی ارزش را گذرانده‌اید؟

شما می‌توانید با استفاده از این لینک از گواهینامه‌های داخلی و بین‌المللی مهندسی ارزش آگاه شوید و توسط این لینک در دوره‌های آموزشی مهندسی ارزش شرکت کنید.

 

15. یک نمونه از گزارشات مهندسی ارزش را دیده‌اید؟

در صورتی که شما مایل هستید نمونه گزارشات مهندسی ارزش را ببینید از این لینک کمک بگیرید و چنانچه علاقمند به حضور در یکی از مطالعات واقعی مهندسی ارزش هستید، مشخصات خود را از این طریق این لینک وارد کنید و در صورتی که می‌خواهید مشخصات مطالعات برگزار شده مهندسی ارزش کشور را ببینید بر روی این لینک کلیک کنید.
 

16. آیا انجمن‌های فعال مهندسی ارزش ایران و سایر کشورها را می‌شناسید؟

 شما می‌توانید جهت آشنایی با انجمن‌های فعال ایرانی مهندسی ارزش از این لینک کمک بگیرید و جهت آشنایی با انجمن‌های فعال سایر کشورهای جهان از این لینک کمک بگیرید.

 

17. آیا وب سایت‌های فعال فارسی و لاتین مهندسی ارزش را مشاهده کرده اید؟

جهت آشنایی به وب سایت‌ها و وبلاگ‌های مهندسی ارزش فارسی و لاتین می‌توانید از این لینک کمک بگیرید.

 

 

18. آیا نشریه شاخص ارزش را دیده‌اید؟

 نشریه شاخص ارزش، نشریه‌ای الکترونیکی است که هر ماه به پست الکترونیک مخاطبان ارسال می‌گردد، جهت آشنایی با ماهنامه شاخص ارزش، از این لینک کمک بگیرید.

 

19. کتابخانه و فروشگاه کتاب مهندسی ارزش پایگاه را دیده‌اید؟

جهت تهیه کتابهای مهندسی ارزش فارسی و لاتین می‌توانید توسط این لینک به عضویت مرجع دانش مهندسی ارزش ایران درآیید و سپس می‌توانید جهت امانت گرفتن کتاب از کتابخانه (لیست کتاب‌ها)، توسط این لینک مشخصات ارتباطی ما را دریافت کنید و با ما تماس بگیرید.

 

 20. آیا اشخاص فعال این حوزه را می‌شناسید؟

شما می‌توانید به منظور مشاهده افراد فعال حوزه مهندسی ارزش کشور، از این لینک کمک بگیرید.