شما یک دانشجو هستید؟

1-daneshjoo

شاید 20 سؤال زیر شما را زودتر به هدفتان از بازدید از سایت کمک کند

 

1. شما پایان نامه خود را با موضوع مهندسی ارزش انتخاب کرده‌اید؟

جهت مشاهده مشخصات پایان‌نامه‌های مهندسی ارزش دانشگاههای کشور کلیک کنید و چنانچه می‌خواهید با نویسندگان پایان نامه‌ها ارتباط برقرار کنید، از این لینک درخواست خود را ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن مشخصات ارتباطی نویسندگان، به شما اطلاع داده شود. چنانچه شما پایان نامه ای با موضوع مهندسی ارزش نوشته‌اید، جهت درج در پایگاه از این لینک استفاده کنید.

 

2. کتابخانه مهندسی ارزش پایگاه را دیده‌اید؟

 جهت تهیه کتابهای مهندسی ارزش فارسی و لاتین می‌توانید توسط این لینک به عضویت مرجع دانش مهندسی ارزش ایران درآیید و سپس می‌توانید جهت امانت گرفتن کتاب از کتابخانه (لیست کتاب‌ها)، توسط این لینک مشخصات ارتباطی ما را دریافت کنید و با ما تماس بگیرید.

 

 

3. بانک مقالات فارسی، لاتین و ISI مهندسی ارزش را دیده‌اید؟  

بانک مقالات فارسی، لاتین و برخی مقالات ISI مهندسی ارزش که در کنفرانس‌ها و مجلات مختلف ارائه شده است با استفاده از این لینک قابل مشاهده است و چنانچه شما مقاله‌ای در حوزه مهندسی ارزش نوشته‌اید که در بانک مقالات موجود نیست، با استفاده از این لینک مقاله خود را در بانک مقالات پایگاه منتشر کنید.

 

4. نشریات منتشر شده مهندسی ارزش را دیده‌اید؟

جهت مشاهده نشریات حوزه مهندسی ارزش کشور شما می‌توانید از این لینک کمک بگیرید.

 

5. دوره‌های آموزشی مهندسی ارزش را گذرانده‌اید؟

شما می‌توانید با استفاده از این لینک از گواهینامه‌های داخلی و بین‌المللی مهندسی ارزش آگاه شوید و توسط این لینک در دوره‌های آموزشی مهندسی ارزش شرکت کنید.

 

6. شما دانشجوی درس مهندسی ارزش دانشگاه پیام نور هستید؟

چنانچه شما دانشجوی درس مهندسی ارزش رشته مهندسی صنایع و مهندسی مدیریت پروژه دانشگاه پیام نور هستید، می‌توانید با استفاده از این لینک به سؤالات و پاسخ آنها در ترم‌های گذشته دسترسی پیدا کنید و جهت ارتباط با نویسنده کتاب بهبود بی تردید (منبع آموزشی درس مهندسی ارزش دانشگاه پیام نور) از این لینک کمک بگیرید.

 

7. یک نمونه از گزارشات مهندسی ارزش را دیده‌اید؟

در صورتی که شما مایل هستید نمونه گزارشات مهندسی ارزش را ببینید از این لینک کمک بگیرید و چنانچه علاقمند به حضور در یکی از مطالعات واقعی مهندسی ارزش هستید، مشخصات خود را از این طریق این لینک به ما اطلاع دهید و در صورتی که می‌خواهید مشخصات مطالعات برگزار شده مهندسی ارزش کشور را ببینید بر روی این لینک کلیک کنید.

 

8. فرم های کامل مطالعات مهندسی ارزش را دارید؟

جهت مشاهده فرم‌های مورد استفاده در مطالعات مهندسی ارزش، از این لینک کمک بگیرید و چنانچه تمایل به استفاده از نرم‌افزارهای مرتبط هستید، می‌توانید از این لینک کمک بگیرید.

 

9. آیا می دانید مهندسی ارزش در نظام آموزشی ایران و سایر کشورهای جهان چه جایگاهی دارد؟

جهت مشاهده وضعیت مهندسی ارزش در نظام آموزشی عالی ایران و سایر کشورها از این لینک کمک بگیرید.

 

10. آیا اشخاص متخصص حوزه مهندسی ارزش را می‌شناسید؟

در صورتی که علاقمند به آشنایی با افراد متخصص حوزه مهندسی ارزش در ایران و سایر کشورهای جهان هستید از این لینک کمک بگیرید.

 

11. آیا برای پایان نامه خود به دنبال حمایت دستگاه‌های دولتی  هستید؟

چنانچه به دنبال حمایت مالی مجموعه‌های دولتی و نیمه دولتی هستید، می‌توانید موضوع پایان‌نامه خود را با استفاده از این لینک به ما اعلام کنید تا در صورت اطلاع ما از دستگاههای مرتبط با حوزه پایان‌نامه شما، آن را به اطلاع شما برسانیم.

 

12. آیا برای تکمیل تحقیق میدانی پایان نامه خود نیاز به کمک دارید؟

در صورتی که برای تکمیل تحقیق میدانی پایان‌نامه خود نیاز به کمک دارید ما می‌توانیم فایل پرسش تحقیق شما را (با دریافت هزینه اندک) از طریق پست الکترونیک برای بیش از یکصد نفر از متخصصین مهندسی ارزش کشور ارسال کنیم و نتیجه را به شما اطلاع دهیم. شما با استفاده از این لینک می‌توانید فایل پرسش‌نامه خود را برای ما ارسال کنید. جهت مشاهده نمونه پرسش‌نامه‌های ارسال شده به متخصصین مهندسی ارزش از این لینک استفاده کنید.

 

13. آیا از کنفرانس‌های داخلی و خارجی مهندسی ارزش اطلاعی دارید؟

در کشور ایران و سایر کشورهای جهان کنفرانس‌ها و همایش‌های متعدد مهندسی ارزش برگزار شده و می‌شود، جهت اطلاع از کنفرانس‌های داخلی از این لینک و کنفرانس‌های خارجی از این لینک استفاده کنید.

 

14. آیا علاقمند به حضور در یکی از مطالعات واقعی مهندسی ارزش هستید؟

چنانچه علاقمند به حضور در یکی از مطالعات واقعی مهندسی ارزش هستید، مشخصات خود را از این طریق این لینک وارد کنید.

 

15. آیا تعداد مطالعات مهندسی ارزش که در کشور انجام شده است را میدانید؟

در صورتی که می‌خواهید مشخصات مطالعات برگزار شده مهندسی ارزش کشور را ببینید بر روی این لینک کلیک کنید.

 

16. آیا قوانین مهندسی ارزش را دیده‌اید؟

جهت مشاهده قوانین برنامه‌های پنج ساله توسعه در خصوص مهندسی ارزش از این لینک کمک بگیرید، همچنین شما می‌توانید قوانین بودجه سالانه در خصوص مهندسی ارزش را از این لینک، قوانین معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری را از این لینک، قوانین سازمانها و وزارتخانه‌ها در خصوص مهندسی ارزش را از این لینک و جهت دریافت قوانین سایر کشورها در خصوص مهندسی ارزش، از این لینک کمک بگیرید.

 

17. آیا انجمن‌های فعال مهندسی ارزش ایران و سایر کشورها را می‌شناسید؟

شما می‌توانید جهت آشنایی با انجمن‌های فعال ایرانی مهندسی ارزش از این لینک کمک بگیرید و جهت آشنایی با انجمن‌های فعال سایر کشورهای جهان از این لینک کمک بگیرید.

 

18. آیا وب سایت‌های فعال فارسی و لاتین مهندسی ارزش را دیده‌اید؟

جهت آشنایی به وب سایت‌ها و وبلاگ‌های مهندسی ارزش فارسی و لاتین می‌توانید از این لینک کمک بگیرید.

 

19. آیا شرکت‌های مشاوره مهندسی ارزش ایرانی و خارجی را می‌شناسید؟

شما می‌توانید به منظور آشنایی با شرکتهای مشاور مهندسی ارزش ایرانی و خارجی از این لینک کمک بگیرید.

 

20. آیا نشریه شاخص ارزش را دیده‌اید؟

نشریه شاخص ارزش، نشریه‌ای الکترونیکی است که هر ماه به پست الکترونیک مخاطبان ارسال می‌گردد، جهت آشنایی با ماهنامه شاخص ارزش، از این لینک کمک بگیرید.